woensdag 27 juni 2012

Wandelen en coachen....

De natuur doet iets met ons! Zeker als je je ervoor openstelt. Wandelen in de natuur vermindert stress en helpt gedachten te ordenen.
Of tijdens een coachsessie of zelf. Stel vooraf de wandeling jezelf de volgende vragen:

1) Ik voel me kalm en ontspannen, geef jezelf een cijfer tussen 1-5.
2) Ik ben alert en geconcentreerd, geef jezelf een cijfer tussen 1-5.
3) Ik voel me vitaal en bruis v.d. energie, geef jezelf een cijfer tussen 1-5.
4) Ik word in beslag genomen door zorgen, geef jezelf een cijfer tussen 1-5.

En stel deze vragen nogmaals na de wandeling. Is er een verschil?


Stel je open voor een wandelsessie in de natuur, 1e afspraak (kennismaking) is gratis. www.dbh-intuito.nl of mail naar info@dbh-intuito.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten